Co powinniśmy wiedzieć planując budżet domowy? Piszą o tym: Karol Wilczko, Mikołaj Fidziński, Damian Rosiński, Jacek Kasperczyk, Marcin Zienkiewicz
Karol Wilczko
Współzałożyciel pierwszej w Polsce porównywarki finansowej Comperia.pl. Lubi pisać o finansach osobistych i produktach bankowych. Z rynkiem finansowym związany od ponad 11 lat (wliczając w to studia w Szkole Głównej Handlowej). Codziennie dochodzi do nas mnóstwo informacji finansowych, które w sposób pośredni lub bezpośredni dotyczą naszych domowych budżetów. Jak się odnaleźć w gąszczu tych wiadomości? Które wydarzenia mają znaczenie dla naszych portfeli, a które są mniej istotne? Na co zwracać uwagę kupując produkty finansowe, czy ubezpieczeniowe? O tym wszystkim na naszym „comperiowym” blogu. Wszelkie komentarze do opisywanych przez nas tematów mile widziane.
RSS


Blog > Komentarze do wpisu
GetinOnline, czyli dobre oferty z problemami
GetinOnline, internetowy oddział Getin Banku, co rusz zachwyca pomysłowymi i, co najważniejsze, wysoko oprocentowanymi lokatami. Niestety wiele osób (w tym niżej podpisany autor) ma naprawdę spore problemy z ich założeniem.

Lokata na Start - jeden z najlepszych depozytów na 2 i 3 miesiące, najlepszy na 4 miesiące. 6,04 proc. netto (i to dla każdego, nie trzeba mieć konta w Getinie – ja nie mam) to absolutny hit i rekord. Warto polecać, naprawdę! Niestety niektóre osoby mogą napotkać zasadnicze problemy, które między innymi dotknęły także mnie.

Niestety pomimo kilkunastokrotnego wysyłania wniosków - w tym z panią z infolinii prowadzącą „za rączkę”, bo sam się już zaczynam zastanawiać czy nie kuleje u mnie czytanie ze zrozumieniem (no ale przecież PESEL to ten 11-cyfrowy numerek, a numer dowodu osobistego to 3 literki i 6 cyfr obok siebie), nie udaje mi się otworzyć Lokaty na Start. Uprzedzam – nigdy nie miałem jeszcze tego depozytu (wiem, że taki jest warunek).

Za każdym razem „Dziękujemy, Twoje zgłoszenie zostało przyjęte”, klikam „wyślij” (można nawet polecić lokatę znajomym!) i nic. Żadnego maila, sms-a, nic. Powinienem dostać maila z numerem konta, na który miałbym przelać pieniądze. Wszystkie banki tak robią, Meritum Bankowi zajmuje to 30 sekund... Szukam w spamie, ale tu też nie ma wiadomości od GetinOnline.

Ale wracając do wniosku - „Twoje dane są bezpieczne dzięki szyfrowanemu połączeniu”. Tak, to prawda, wszystko jest szyfrowane, https://, uwierzytelnione kłódeczką (właściciel: Getin Noble Bank S.A.), więc pewnie ofiarą hakera nie padam (tym bardziej że 2 różne komputery, różne przeglądarki internetowe, różne podawane maile...).

Niestety, identyczna sytuacja jak z Lokatą na Start spotyka mnie gdy chce założyć Lokatę na Wyścigi. Niby widzę „właśnie otworzyłeś: Lokatę na Wyścigi”, i te same informacje co wcześniej. Ale mam i te same problemy co dotychczas. Widocznie zostałem zdyskwalifikowany z Lokaty na Wyścigi...

Na koniec informacja - nie każdy ma problemy z założeniem lokat w GetinOnline. Znam także sporo osób zadowolonych z działań tej instytucji. Nie rozumiem tylko, dlaczego niektórzy mają problemy z otwieraniem depozytów w GetinOnline (i dlaczego to właśnie ja?). Nie zmienia to jednak obiektywnego stanu rzeczy – te lokaty są faktycznie jednymi z najlepszych na rynku!

środa, 21 września 2011, fidzinski

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
Gość: była klientka getin, wapgw4.wapgw.era.pl
2011/09/21 17:56:46
ja miałam problemy z zamknięciem rachunku. Mimo wizyty w oddziale (bite dwie godziny), dokumentu potwierdzającego zamknięcie, zgłoszenia przez infolinię po miesiącu od wizyty; rachunek był dostępny przez dwa kolejne miesiące. Dopiero reklamacja wysłana z tegoż konta okazała się skuteczna...
co z tego że oferta jest atrakcyjna skoro bank nie jest w stanie podołać jej obsłudze.
-
Gość: gość, user-109-243-121-2.play-internet.pl
2011/09/21 22:25:37
Tak lokaty kuszą i inne usługi też... no i jak już sie człowiek skusi to pada ofiarą marnej obsługi klienta w Getinonline.Uruchomienie konta załozonego przez internet zajęło Getin on line w moim przypadku ponad miesiąc z czego 3 tygodnie dostarczenie mi umowy ramowej dwie ulice dalej. Pracownicy infolinii nieustająco zapewniali mnie że umowa już została wysłana jak również zapewniali mnie, że dla mojej wygody kartę płatniczą dostaną razem z umową tym samym kurierem.(nic z tych rzeczy) Do tego jeśli komuś przyjdzie ochota skorzystać z oferty konta oszczednosciowego 7% zostanie pouczony że najpierw musi założyć konto skarbonkowe Istnieje wtedy ryzyko że załozy przypadkowo dwa konta skarbonkowe( jedno bo regulamin mówi że trzeba załozyć i drugie które zakłada się automatycznie do konta 7 %). Co zrobić z drugim kontem tego się klient nie dowie gdyż infolinia Getinonline ma do zaoferowania zdziwienie swoich pracowników oraz oddzwonienie jak wymyslą jak rozwiązać ten problem (nie oddzwaniają) Klienom Getinon line życze zdrowia i dużo cierpliwości ;)
-
Gość: getinofline, 77-252-73-34.ip.netia.com.pl
2011/09/22 08:37:37
Ten bank się nie powinien nazywać się online !!!
mam tam ror i odświeża stan konta co 30 min, po godz 21 przelewu między własnymi rachunkami nie zrobisz skutecznie na czas. Kart czasem nei autoryzuje w posach,
Obsługa niesłowna i niekompetentna. Poużywałem przez rok i przestałem, wziałem cyfraka w gratisie, teraz to martwe konto z 1 lokatą na kilkanascie tys zł do tego sie to tylko nadaje
-
Gość: findjosephine, 194.11.254.13*
2011/09/22 14:21:31
Ja zalozylam obie lokaty bez problemow, fakt ze przy zakladaniu drugiej zadzwonilam na infolinie, bo nie wiedzialam jak otworzyc kolejna lokate. Pan na infolinii wszystko wyjasnil i wszystko poszlo sprawnie. Ja jestem zadowolona z oferty i polecam. Ale moze rzeczywiscie to zalezy.
-
Gość: panładny, public-gprs279288.centertel.pl
2011/09/22 14:59:48
Oj coś ściemniasz... Ja też mam lokaty w ichniejszych bankach (nie tylko Getinonline) i wszędzie jest oka. Z tego co widziałem pola w których podajesz dane sprawdzają ich poprawność więc jakby było coś nie tak to byś miał czerwony komunikat...
Wybacz, że to piszę ale pachnie to chęcią zrobienia im na złość za wszelką cenę. Bank to bank... Tu nie ma miejsca na aż tak duże pomyłki! Nie uwierzę, że oni nie chcą Twoich pieniędzy...
Skoro napisałeś, że dzwoniłeś do nich to nikt nie zaproponował Ci że sam założy takie lokaty?! Przecież oni na 100% mają z tego kasę! Każdemu konsultantowi będzie zależało żeby sprzedać Ci jakąś lokatę, kredyt czy coś innego...
Coś Twoje "zeznania" nie są spójne.
-
Gość: , feh187.internetdsl.tpnet.pl
2011/09/23 08:23:15
Ja zakładałem wiele lokat i z żadną nie miałem (jak do tej pory) kłopotów. Może to zależy. Zarówno online jak i telefon od konsultanta i jego wyjaśnienia.
-
Gość: gość, nat-goc1-11.aster.pl
2011/09/28 14:10:50
Ja mam problem z odzyskaniem pieniędzy z Lokaty na start. 22 września wygasła, dziś jest 28 i ciągle nie oddali mi pieniędzy! Oczywiście na maile nie odpisują, a po kilku próbach dodzwonienia się na infolinię zrezygnowałam.
-
Gość: luka, hhj210.internetdsl.tpnet.pl
2011/10/04 21:17:13
Podobno jest już 200 tys. klientów Getinonline.Sam jestem jednym z nich.Ogólnie jestem zadowolony,ale mogłoby być lepiej!!!
-
Gość: Mysza, 41.214.12.6*
2011/10/17 18:37:46
Też mam u nich lokaty. Trzeba pilnować końca terminu. Okazało się, że mam lokatę odnawialną tylko, że po odnowieniu oprocentowanie spadło z 5,86 do 4,23. Moje niedopatrzenie. Na szczęście nie było problemu z zerwaniem. Tego samego dnia założyłem nową. Generalnie jest ok.
-
Gość: zawiedziony, admc121.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/10/21 09:26:30
Nie jesteś sam Kolego.Mam dokładnie te same problemy z bankowością internetową Getin i mimo pomocy kilku osób z Getin Fon.nie udało mi się otworzyć konta,nie otrzymałem numeru konta do przelania pieniędzy.Nie wiem jak w tej zagmatwanej i rozbudowanej strukturze będzie wyglądało wyjmowanie kasy po 4 - 6 miesiącach.Na teraz zabieram kasę i idę na lepsze warunki do Aliora.
-
Gość: stanisław, 31.61.39.*
2011/11/14 21:04:43
To jakaś paranoja założenie konta trwa dwa miesiące infolinia ciągle zajęta. Dałem się skusić na założenie konta przez konsultanta. Teraz mam konto pobierają opłaty, karty nie można uruchomić, nie można się dodzwonić. czy ktoś ma podobne problemy z kontem
-
Gość: Gość, c174-192.icpnet.pl
2011/11/18 23:06:23
Ja co prawda nie mam u nich konta ,ale posiadam od ponad półtora roku kilkadziesiąt różnych lokat.Żongluje nimi tak jak mi się podoba (jak korzystniej wiadomo) i wszystko gra na "102".Zmieniam lokatę aby się nie odnawiała jak się kończy jej okres,wskazuję nr.konta gdzie mają przelać środki i na drugi dzień od nowa na lepszych warunkach.Wiadomo przez weekend środki nie przechodzą,natomiast w dni roboczę 1 do 2 dni. Jak dla mnie Getin jest "zajefajnym "bankiem do trzymania depozytów,co do roru to się nie wypowiadam bo nie wiem.
On line działa bez zarzutów.
-
Gość: Pan, nat0-waw.rtr.bait.pl
2011/12/02 17:12:47
U mnie również założenie konta trwało z miesiąc.
Zamówiłem kartę kredytową i od miesiąca fachowcy z getin nie mogą się uporać abym mógł z niej skorzystać. Dostałem plastik i pin ale co z tego skoro nie mogę aktywować karty bo jakiś pracownik nie wykonał jeszcze papierkowej roboty nie uruchomiono mi kredytu (mimo że już dawno dostali komplet niezbędnych dokumentów).
Piszę maile, dzwonie i pytam kiedy ale Ci Państwo nic nie wiedzą. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem a jak już nawet się uda to poziom merytoryczny rozmowy o problemie jest bliski zeru. Nikt nic nie wie i za nic nie odpowiada. Jedna osoba zajmuje się tym, druga tamtym i wyjaśnienie czegokolwiek jest praktycznie niemożliwe.
Napisałem już kilka maili ale nikt nie odpowiedział. Kontakt z nimi przypomina walenie głową w mur. Poprostu bezsilność.
Podsumowując. Jeśłi któś ma anielską cierpliwość i nie ma żadnych wymagań, ten Bank jest dla niego.
Jeśli zależy Ci na czasie i fachowej rzetelnej obsłudze to TRZYMAJ SIĘ Z DALA.
-
Gość: anna, byk.onlinesc.net
2011/12/31 11:17:27
ja zakladalam 3mc lokate na start o ktorej piszesz .. zakladalam nawet 5 takich lokat z zrobilam to w 5 minut... natomiast po uplywie terminu 3mc wystarczyl tylko 1 tel do konsultanta i pieniążki wraz z odsetkami zostaly zwrocone no moje konto. po co sobie utrudniać życie stojąc w kolejkach bankowych.
obsluga lokat drogą online - ja oceniam na 6
-
Gość: Baniro, 193-24-207-170.zvid.net
2012/01/03 23:02:14
Oceniam usługę na 6 (znam się na tym - jestem pracownikiem konkurencyjnego Banku), otwarłem 10 lokat "na start" zajęło mi to kilkanaście minut.
Polecam wszystkim, którzy są zwolennikami bezpiecznego oszczędzania.
Pozdrawiam
-
Gość: laila, user-164-126-147-98.play-internet.pl
2012/01/10 17:00:49
kłopot z odzyskaniem pieniędzy z likwidowanych lokat nie oddają mi już od dwóch dni brak kontaktu wszcyscy konsultaci są zajęci i nie odpow na maile żenada zupełny brak profesjonalizmu
-
Gość: Nimroth, 95.108.109.24*
2012/01/10 20:08:39
Konto w getinonline mam ok 5 miesięcy. Na kartę czekałem ok miesiąca, (podobno z winy producenta...) także warto uzbroić się w cierpliwość - jednak nie przeszkadzało mi to bo przenosiłem się na próbę z mBanku i miałem konto w zapasie. Tak czy siak od momentu kiedy przyszła karta wszystko działa jak należy, lokatę założyłem bez problemu przez aplikację internetową, jak do tej pory nie poniosłem też żadnych opłat związanych z prowadzeniem konta itp. Wady które zauważyłem to długi okres księgowania niektórych operacji, oraz brak podpisu cyfrowego pod potwierdzeniami operacji z systemu bankowego (bardzo mi tego brakuje... jednak wiem dobrze że część innych znanych banków robi podobnie - przykład: WBK). Ogólnie jednak moja opinia o banku jest jak najbardziej pozytywna. Na chwilę obecną polecam. Oby tak dalej!
-
Gość: emil, g231016223.adsl.alicedsl.de
2012/01/10 20:31:23
Tak zgadza się przepiękny bank tyle ze juz 4x przelew na lokatę odrzuciło !! A to imię drugie brakuje, a moze te z bierzmowania tez trzeba podać ,a to ulica jest z duzych liter pisana ? ciekawe co teraz wymyslą\?????QQ
-
Gość: heis, 89-77-18-84.dynamic.chello.pl
2012/01/12 19:19:01
Oceniam usługę na 6 (znam się na tym - jestem pracownikiem konkurencyjnego Banku), otwarłem 10 lokat "na start" zajęło mi to kilkanaście minut.
Polecam wszystkim, którzy są zwolennikami bezpiecznego oszczędzania.
Pozdrawiam

podpisuje się pod powyższym, wszystko było sprawnie przeprowadzone.
niestety za drugim razem gdy chcialem uruchomic lokate nie otrzymalem juz maila,
czyzby faktycznie oferta jest jednorazowa dla kazdego klienta.. ale wtedy powinien przyjsc chociaz mail z odmową bo już się w przeszłości skorzystało z oferty lokaty na start.
-
Gość: johana, 093105101082.pila.vectranet.pl
2012/01/13 16:12:16
Ja mam GB online kilkanaście lokat kilka mi sie juz skończyło i pieniądze wróciły, bez problemów. Oby tak dalej to na pewno nie zrezygnuje. Raz wpłaciłam przez pomyłke o jedno zero za duż (!!!), troche sie zdenerwowałam ale zerwałam lokatę pieniądze wróciły . wszystko ok:)
-
Gość: , public128977.xdsl.centertel.pl
2012/01/13 16:35:10
Ten bank powinien zmienić system organizacji pracy, poniewaz konsultanci nie moga podejmowac zadnych decyzji są tylko informatorami, przekażnikami.Kontakt z osobami mogacymi podjac decycje/negocjowanie lepszych warunkow lokat/zerowy.Przydzielanie opiekuna - to wielka ściema, bo kontakt z nim sprowadza sie tylko do momentu wplaty pieniedzy, póżniej opiekun zapada sie pod ziemie-kontakt zerowy.Konsultanci sa niewiarygodni, brak profesjonalizmu, a może po odpowiednich szkoleniach wlaściciela banku , maja tak wykonywac swoje obowiązki.Ja osobiście mam kilkadziesiąt lokat i zawsze sa problemy z relokacją lokaty na wyższe ,uzgodnione wczesniej , oprocentowanie,trwa to dlugo, a pieniadze nie pracuja dla klienta oczywiście.Brak odpowiedzi na maile.Brak kontaktu z rzekomo przydzielonym opiekunem,bank nieprofesjonalny.Ja jestem poraz pierwszy klientem tego banku i ostatni.OMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM ŁUKIEM.
-
Gość: wdk1967, 213.77.77.*
2012/01/20 12:13:35
W getinonline założyłem zwykłą lokatę. 16 stycznia zerwałem lokatę, dzisiaj jest 20 stycznia, pieniądze nie dotarły na moje konto. Wielokrotnie dzwoniłem, za każdym razem słyszałem odpowiedź, że wszystko ok, lokata zerwana i powinienem dostać zwrot, ale nikt nie wiedział dlaczego pieniądze nie chcą wyjść z banku. Dzisiaj poszedłem do najbliższej placówki Getin Banku, zacząłem opowiadać oczekującym klientom, że GB nie zwraca pieniędzy z lokat, aż któryś z pracowników zdecydował się zadzwonić do centrali w mojej sprawie. Okazało się, że jest jakiś błąd, oczywiście powinienem dostać pieniądze z lokaty, ale nie wiedzą jak to zrobić. Czy ktoś wie, ile tygodni się czeka na zwrot lokaty w GB? Jeśli ktoś od lokaty oczekuje odsetek, to radzę poszukać innego banku. W GB na same telefony w sprawie odzyskanie własnych pieniędzy trzeba wydać więcej niż wynoszą odsetki.
-
Gość: wdk1967, 213.77.77.*
2012/01/20 12:15:17
W getinonline założyłem zwykłą lokatę. 16 stycznia zerwałem lokatę, dzisiaj jest 20 stycznia, pieniądze nie dotarły na moje konto. Wielokrotnie dzwoniłem, za każdym razem słyszałem odpowiedź, że wszystko ok, lokata zerwana i powinienem dostać zwrot, ale nikt nie wiedział dlaczego pieniądze nie chcą wyjść z banku. Dzisiaj poszedłem do najbliższej placówki Getin Banku, zacząłem opowiadać oczekującym klientom, że GB nie zwraca pieniędzy z lokat, aż któryś z pracowników zdecydował się zadzwonić do centrali w mojej sprawie. Okazało się, że jest jakiś błąd, oczywiście powinienem dostać pieniądze z lokaty, ale nie wiedzą jak to zrobić. Czy ktoś wie, ile tygodni się czeka na zwrot lokaty w GB? Jeśli ktoś od lokaty oczekuje odsetek, to radzę poszukać innego banku. W GB na same telefony w sprawie odzyskanie własnych pieniędzy trzeba wydać więcej niż wynoszą odsetki.
-
Gość: , apn-77-115-193-104.dynamic.gprs.plus.pl
2012/01/22 14:55:04
usługę lokata na start oceniam negatywnie,
przelewy wracają ponieważ brak drugiego imienia, takie rzeczy nie powinny się zdarzać,
gdy wnioski wygasły i już z drugim imieniem ;) starałem się jeszcze raz złożyć wnioski, to na mojej koncie brak takiej oferty,
zakładam lokatę na pdostawie nowego konta, i nie otrzymuję maila aktywacyjnego,
bankowi widzę, że nie zależy na jakości usługi, ale na rozgłosie
lokaty te odchodzą w przeszłość, i jako antybelkowe nie są dobrze widziane politycznie, ale to już moje domysły ;)
-
Gość: Brejvik, host-89-229-90-27.szczecin.mm.pl
2012/01/24 11:17:03
Getin online to przykład niekompetencji,ignoracji i bezczelności twórców.Założyłem lokaty na start sobie i żonie.Po kilku dniach moje lokaty mają zaniżony procent odsetek(zamiast 8,75 mają 6,5%-8,75 żeby uciec przed Belką) ,a żony 0%.Po kilku dniach żony mają dobry procent ,ale nie zostały naliczone od początku założenia.Wysłałem kilka maili z reklamacja...na dzień dzisiejszy zero odpowiedzi.Na próby nieudane dodzwonienia się na infolinie straciłem kilkadziesiąt złotych.Po dodzwonieniu się do infolinii nadal nic się nie zmieniło.Jak można nie używając brzydkich słow nazwać ten bank?
-
Gość: lytek, rrcs-67-52-233-194.west.biz.rr.com
2012/01/24 23:32:50
Bank ma problemy ze zwykłą obsługą klienta. 3,5 miesiące temu złożyłem wniosek o kartę kredytową. Najciekawsze jest to, że do tej pory je nie dostałem. Bankowi zupełnie nie zależy na doprowadzeniu sprawy do końca. Po ok. 3 tygodniach oczekiwania nawiązałem pierwszy kontakt. Sprawa ruszyłą się o tyle, że obiecano załatwienie sprawy w najbliższym okresie. Po około miesiącu i kilku koloejnych rozmowach telefonicznych z konsultantem oraz wysłaniu kilku maili, w serwisie transakcyjnym pojawiła się informacja o przyznanym limicie kredytowym. Telefonicznie obiecano przysłanie karty oraz PINu do niej w ciągu kolejnych dwóch tygodni. Faktycznie PIN dostałem dość szybko, ale karty dotąd nie mam.
Nikt nie odpowiada na moje maile, które przesyłam systematycznie co kilka dni na oficjalne adresy Getin Online oraz do mojego opiekuna przydzielonego przez bank.
Jestem całkowicie ignorowany, co chyba nie jest standardem dobrej bankowości. Nikomu nie polecam, bo jeżeli bankowi nie zależy na kliencie i jego pieniądzach, to niech zarabia na czym innym.

-
Gość: heniek, adia226.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/02 20:56:52
Zarówno Getin, jak i Open to totalne zaprzeczenie bankowości internetowej. Samo określenie w ich nazwie "online" jest ogromnym nadużyciem. Wieczne opóźnienia w przelewach zewnętrznych, niekiedy połączone z telefonicznymi reklamacjami. Przelewy wewnętrzne nie są błyskawiczne, a w godzinach wieczornych nierealne. Obsługa klienta to kompletna porażka. Tak niedouczonych pracowników jeszcze nie spotkałem. Refleks ich reakcji na zapytanie klienta, nawet o kolejny produkt na którym bank by zarabiał jest tak powalający, że wcześniej załatwi się to u konkurencji. I na dodatek ci "opiekunowie klienta" - totalne męczydupy, które wcale nie chcą się nim opiekować a są zwykłymi akwizytorami wciskającymi nieciekawe oferty i zawracający głowy swoimi telefonami i mailami. Czeka mnie zamknięcie obu rachunków. Już drżę ze strachu jak widzę przed oczami tę mękę.
-
Gość: bleytram, static.kpn.net
2012/02/09 12:13:47
Korzystam z getin online bardzo długo. nigdy, ale to nigdy nie miałem żadnych kłopotów z założeniem lub zakończeniem lokaty. Lokata na start ma to do siebie ze można załozyc ja tylko raz. bez wzgledu na to z jakiego kompa i na jaki adres e-mail maja przyjśc potwierdzenia założenia lokaty, system "widzi" serie nr DO oraz pesel i to blokuje założenie lokatay na start po raz drugi.
-
Gość: hre_up, ip-85.128.68.42.static.crowley.pl
2012/02/14 08:10:50
Ja niestety również przyłączam się do grona rozczarowanych. Techniczne problemy z tym bankiem mnie przerastają. Zaznaczam że z zawodu jestem informatykiem, więc nie są to problemy wynikające z niewiedzy czy też niekompetencji użytkownika. Cokolwiek próbuję zrobić bardzo często kończy się to technicznym błędem w oprogramowaniu, nie wspominając że czas odpowiedzi banku na zgłoszenia to jakieś 2 tygodnie średnio, i że na infolinię też nie można się dodzwonić. W takim banku moje fundusze raczej nie są bezpieczne :( więc chyba pozostaje "obejść się smakiem" i zrezygnować
-
Gość: slavek, 82.158.252.171.dyn.user.ono.com
2012/02/29 14:35:05
PESEL NIE MA LITER, PESEL SKLADA SIE Z SAMYCH CYFR.
NORMALNE ZE CI NIE PRZYJELO LOKATY...
-
Gość: mlodamama, ip-83-238-85-116.eurocom.olkusz.pl
2012/03/07 21:15:37
GETINonline dla mnie to jakiś internetowy koszmar i 100% niekompetencji. Usiłowaliśmy z mężem otworzyć kilka lokat, ale dzięki Bogu zdecydowaliśmy się na próbę na jedną i po jednym dniu ją zamknęliśmy. OBSŁUGA KLIENTA na poziomie tak dramatycznym, że nie warto się rozpisywać. Korzystam od dawna z banków, kont internetowych i jestem absolutnie zszokowana tym co robi getinonline. Na infolinii, na którą praktycznie nie da się dodzwonić pracują chyba przypadkowi ludzie z łapanki bez wiedzy i wykształcenia ekonomicznego, gadają straszne głupoty [np. że pieniążki jeszcze nie dotarły, jak ja już widziałam po zalogowaniu na konto pełną kwotę], potem mieli mi oddać moje pieniądze i wysłać potwierdzenie- zapomnieli. Kilka dni po zamknięciu lokaty raczyli mi odpowiedzieć na maila sprzed tygodnia-mało tego w tym mailu pisali tak, jakbym caly czas miala u nich lokate!.Moj niby "opiekun" getinonline nigdy się ze mna nie skontaktowal mimo maili.Zreszta...nikt sie nie kontaktowal do dzis mimo zlozonej 3 x reklamacji.Termin minal, wyslalam 3 maila z zapytaniem dlaczego nikt nie odpowiedzial i nic,cisza. Widmo.
NIE POLECAM!
Mozna osiwiec.
Wybralismy WBK-moze mniejszy procent ale wszystko szybko sprawnie milo i wygodnie...
-
Gość: , adfb61.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/03/12 12:28:04
gdy zakładasz lokatę to albo przelew przejdzie albo się cofnie
system sprawdza dane teleadresowe w banku nadawcy z danymi w getinonline

w banku wychodzącym mój adres to OS PRZYJAŹŃ
w getinonline zdefiniowałem Os. Przyjaźni

jest różnica?
jest
o kropkę

na infolinii zgadują że przejdzie albo nie przejdzie
radzą spróbować

niezła komedia
-
Gość: , adfb61.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/03/12 12:30:04
w uzupełnieniu: OS PRZYJAŹNI / Os. Przyjaźni (różnica o kropkę i przelew do zwrotu)
ODRADZAM!
-
Gość: Alejandro33, 28-bi1-3.acn.waw.pl
2012/04/14 13:22:18
Ja próbuję aktywować konto osobiste od ponad miesiąca - bez skutku. Będę pisał ile ten absurd jeszcze potrwa. Być może Getin chce pobić jakiś swoisty rekord na najdłużej zakładane konto na świecie.
-
Gość: ktosia, 093105096102.pila.vectranet.pl
2012/05/11 10:14:57
Właśnie zrezygnowałam z usług tego czegoś.
A czemu???
-podwójnie naliczane płatności kartą ( za każdym razem musiałąm wydzwaniać godzinami do biura obsługi aby coś z tym zrobili)

-przelano do mnie pieniążki o których nawet nie wiedziałam. po tygodniu dowiedziałam się o fakcie, ale niestety nie było ich na moim koncie.i znów walka kilkudniowa aby wogóle połączyć się z biurem obs. kiedy zapytałąm dlaczego nie mam tych pieniędzy na koncie , pan po chwili powiedział " no, już pani je ma " (??!!!!!!!!!!)

-Niemal zawału dostałąm, gdy pewnego wieczoru weszłam na konto a tam w zakładce "dostępne środki" widnieje zero!!!!!!!!!!(a na koncie powinna być cała moja pensja)

-Z tego co wiem, w tym banku nie ma debetu, a ja je miałam i to dwa razy ")

TEN BANK TO KPINA .
-
Gość: rozczarowany, 77-255-15-229.adsl.inetia.pl
2012/06/01 03:46:04
Jedyny plus tego banku to mozliwosc zakladania darmowych wnioskow na lokaty, ktore sa wazne 2 tygodnie. Najwieksza wada jest system informatyczny, ktory przetwarza dane w trybie wsadowym (a nie online, jak sugeruje nazwa banku i do czego przyzwyczajeni sa klienci bankow internetowych), a wiec kazda operacja na lokatach trwa losowa ilosc czasu i moze zabraz 1 dzien roboczy. Dla mnie takie traktowanie pieniedzy klientow jest wystarczajacym powodem na skarge do KNF'u i organizacji konsumenckich. Takie traktowanie pieniedzy jest niegodne banku.
-
Gość: TomaszR, 83-238-4-51.ip.netia.com.pl
2012/06/04 16:11:46
no i ja niestety uciekam z tego banku. Właśnie dostałem telefon, że karty kredytowej mi nie uruchomią bo wysłałem przedawnioną informację o zarobkach czyli z początku maja 2012. A informacja dotarła do nich po takim czasie bo mieli błąd w systemie i kurier przyjechał do mnie po miesiącu. Na infolinii NIC, ale to naprawdę NIC nie da się załatwić, nie ma oddziałów, nie ma co pisać do nich, można jedynie się wkurzać na cholerne dzieci, które tam pracują. Mój wniosek leży u nich od 30 kwietnia, dzisiaj jest 06 czerwca i nikt do mnie nie zazdwonił, że przeterminowany...
-
Gość: , 90-156-75-29.internetia.net.pl
2012/07/08 17:31:55
dzieki za wasze jasne, przejrzyste, komentarze,
sama się zastanawiałam, że adres to jest warszawa
ale ulicy nie podają - tylko przegródka, jaki tam jest bałagan totalny.
jak czytam te pozytywne komentarze, to chyba je piszą oni sami.
dla zmylenia.
-
Gość: zwykly_user, h233210.net.pulawy.pl
2012/07/28 23:27:03
Czytam komentarze i mam wrażenie, że mam do czynienia z debilami. Nie dostajesz maila z getin, to najprawdopodobniej znaczy, że skaner Twojej poczty z antywirusa lokalnie na komputerze lub zdalnie na serwerze poczty, gdzie masz założone konto nie przepuszcza maili z tego banku, ponieważ pewnie traktuje je jako spam. Powinieneś psioczyć na swoją gównianą pocztę a nie na bank.
Poza tym zasady są opisane w bardzo jasny sposób, ale trzeba je przeczytać. Większość lokat w sieci jest z automatu odnawialna i po założeniu można to sobie zmienić a lokata na start może być założona tylko raz - czy nazwa niczego Wam nie mówi? buahahaha
Rany, w jakim kraju ja żyję.... Skąd tacy kretyni mają pieniądze, żeby interesować się lokatami???
-
Gość: Karol, 77-254-178-251.adsl.inetia.pl
2012/07/31 08:57:47
Próbowałem zapłacić kartą. Dwa razy wyskoczyła odmowa dostępu, więc zapłaciłem gotówką, ale pieniędzy na koncie już nie miałem. Bank dysponował moją gotówką (pobrał obie transakcje) i oddał ją dopiero za 8 dni. Kpina !!! Lokaty mają ok, ale jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Mam u nich konto od pół roku. Wcześniej miałem w BZWBK i mam też w mbanku. Oba są o wiele lepsze. Zaleta tylko tak, że przy spełnieniu odpowiednich warunków konto za darmo. Aha jeszcze jedno - historia konta to tylko 3 miesiące, więc lepiej robić wydruki pdf jeżeli chce się pamiętać gdzie się robiło przelewy.
-
Gość: luk, public93912.xdsl.centertel.pl
2012/08/07 23:30:40
Odradzam ten bank !!
Duże problemy z zerwaniem lokaty i przelewem środków na konto poza getinonline.
-
Gość: Barti, aajg39.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/08/10 21:09:59
A ja jestem ZADOWOLONY! Zaznaczam jednak, że korzystam tylko z lokat w tym banku. Założyłem lokatę na start i wszystko wróciło na konto z odsetkami. W ustawieniach zadbałem wcześniej aby się nie odnawiała i po zapadnięciu automatycznie przelała na konto. Dla mnie BEZ problemów. Teraz mam następną. Chociaż jedno ALE: nie mogłem założyć żonie lokaty na start, tak jakby system odrzucał wpłatę dla niej z jakiegoś powodu: to samo IP komutera z którego założyłem swoją lokatę??? Przyznam, że to było dość dziwne.
Pozdro
-
Gość: mimi, 91-145-145-64.internetia.net.pl
2012/08/10 23:10:04
Ja zakładałem dziesiątki lokat antybelkowych ze względu na konieczność podziału na małe sumy i z żadną nie miałem nigdy problemu. Pieniądze z lokat przelewałem bez problemu na rachunek zewnętrzny. Zrywałem też lokaty przed terminem i też nie było żadnego problemu. Fakt ,że dodzwonić się na infolinię nie było łatwo ale do obsługi nie mam zastrzeżeń. Nadal korzystam z usług getinonline( co prawda tylko lokaty) i jestem zadowolony.
-
Gość: halny, host-46-186-0-202.dynamic.mm.pl
2012/08/16 21:05:30
Zastanawiam się, czy to konkurencja generuje te wpisy? Ja nigdy nie miałem jak dotąd podobnych problemów.
-
Gość: rafal, 212-200-236-98.static.isp.telekom.rs
2012/08/18 16:23:37
Witam mam konto i lokaty od początku tego roku i NIE mialem żadnych problemów z tym bankiem,dlatego dziwią mnie te komentarze:/na zalozenie konta czekalem 2 tyg, lokaty w mgnieniu oka zakladam ,na pieniadze po ich zakończeniu nie czekam .....dziwne ,ja POlecam
-
Gość: GOŚC, ip-37-209-145-207.free.aero2.net.pl
2012/08/26 18:55:00
A MNIE DZIŚ KONTO ZNIKŁO TAK NAGLE NIE MA KONTA I PIENIEDZY
-
Gość: piotr, 109.110.199.20*
2012/08/29 22:40:29
Witam.Mam lokaty od....dawna i nigdy nie miałem problemów z założeniem,likwidacją i zwrotem pieniędzy.Jeżeli ktoś założył lokatę zawsze jest,że po zakończeniu sama automatycznie się odnawia(nie zawsze z najwyższym oprocentowaniem). Należy zobaczyć czy dana lokata ma status odnawialności,jeżeli nie chcemy to po prostu dajemy na nie.Nie miałem żadnych kłopotów z tym bankiem,oby tak dalej.
-
Gość: asia51, ip-178-214-141-56.silesiamultimedia.com.pl
2012/09/24 19:12:33
Witam,faktycznie różnie to bywa z naszym bankiem GB.Wiele lat korzystam z usług tego banku,jakby to powiedzieć? ;obsługa konta w placówkach sprawia pewne problemy, natomiast zakładanie lokat online absolutnie Nie.Mam nadzieje ,ze pozytywna opinia o lokatach na start zostanie bez zmian.
-
Gość: gorczas, 195.117.238.24*
2012/09/26 18:42:35
A próbowałeś wysyłać wniosek z różnych przeglądarek?
-
Gość: niezadowolony, bhj152.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/10/22 19:36:26
Witam, Od kilku miesięcy próbuję zrezygnować z tego banku - bez skutku.. Tłumaczą że aktualnie żadne odstąpienie od umowy do nich nie doszło, oczywiście mam potwierdzenie z poczty - jednak ich zdaniem nie jest to jednoznaczne z dostarczeniem rezygnacji i pomimo iż przyznają że "być może" rezygnacja została zagubiona po ich stronie procedura zamknięcia rozpocznie się dopiero po jej odnalezieniu... i oczywiście "szukają".. a opłaty lecą..
STANOWCZO NIE POLECAM ! SZCZYT BEZCZELNOŚCI I IGNORANCJI..
-
Gość: P@tryko, c69-132.icpnet.pl
2012/10/24 23:39:36
Witam!
od ponad roku korzystam z usług Getin Online i nie mam żadnych zastrzeżeń. Konto za zupełne 0, żadnych ukrytych, warunkowych opłat itd. Konto Swobodne to chyba już jedno z nielicznych kont całkowicie bezpłatnych. Zdecydowanie POLECAM!
-
Gość: conrad, netcom-176-101-133-185.netcominternet.pl
2013/01/12 11:40:37
Przez rok nie było problemów, każda lokata kończyła się w terminie a środki były przelewane na podane konto.
Niestety ostatnia lokata to makabra, w cudowny sposób z nieodnawialnej zmieniła się w odnawialną . Dobra jakiś błąd (miałem jeszcze resztki zrozumienia) zerwałem ją i czekam tą dobę na powrót kasy, minęły 24 godziny i co - lokata jest nadal aktywna tak jakby zerwanie nie miało miejsca.
Znów czekam cały dzień no i znowu nic, ale jest pewien sukces lokata już drugą dobę ma status zrywanej. To pewnie przez prace konserwacyjne, które mialy miejsce przez całą noc.
Niestety zaczął się weekend i to co miało zająć 5 minut przeciągnie się pewnie na co najmniej 5 dni.
Pieprzeni oszuści i złodzieje.
-
Gość: uciekac, dynamic-78-8-138-122.ssp.dialog.net.pl
2013/02/08 14:47:20
Od pół roku próbuję zamknąć konto, twierdzą, że żadne z dwóch pism do nich nie dotarło, z czego jedno składane w placówce z imiennym podpisem pracownika i datą wpłynięcia. Radzę omijać szerokim łukiem...
-
Gość: , 89-72-234-123.dynamic.chello.pl
2013/03/25 18:32:04
Ja od 9 miesięcy próbuje uruchomić kartę kredytową. Jestem proszony o zaświadczenie o zarobkach, wysyłam po dwóch tygodniach dzwonie i pytam jak sytuacja a oni mówią że nie przyszło. Po kolejnych dwóch tygodniach że już mają i analizują, Po kolejnych że zaświadczenie się przeterminowało i proszą o przesłanie nowego.
-
Gość: emil1988lubin, 90-156-64-197.internetia.net.pl
2013/05/04 11:41:10
Witam klientów i potencjalnych klientów. Przytoczę ciekawe historię jaka mi się przytrafiła będąc klientem tego banku. Padłem ofiarą przestępstwa internetowego na kwotę 800zł. Jakimś cudem ktoś z Anglii zapłacił za zakupy moją kartą debetową. Sprawę zgłosiłem do banku oraz na policję. Pracownik banku oznajmił mi, że na rozpatrzenie reklamacji maja 90 dni. Nie będę wchodził w szczegóły, ale dla zainteresowanych powiem że bank stanął na wysokości zadania i uznał w całości wysokość rekompensaty po 87 dniach. Pozdrawiam
-
Gość: pavlik, brzeziny.lewandow.net.pl
2013/06/03 13:07:26
Ja na kartę kredytową czekam już 4 miesiące od złożenia wniosku. Właściwie to na przyznanie limitu, bo kartę z pin-em dostałem po 3 miesiącach, ale jak mi powiedziano to nic nie znaczy i mogę limitu wcale nie dostać. Mam czekać cierpliwie na decyzję. Wszystkie żądane papiery dawno im wysłałem. Nie wiadomo jak długo jeszcze :)))))
-
Gość: kuzka554, apn-31-2-114-17.dynamic.gprs.plus.pl
2013/07/03 18:10:36
Bank odradzam... kontakt zerowy na reklamacje płatności kartą. Autoryzacje kart MASTER porażka - kilkukrotnie po transakcji płatniczej na stacjach NESTE blokują środki na kontach np. zapłaciłeś 100 to zablokowali ci tą 100 plus 3 * 100 ....
Płatności kartą porażka - przez cały czas syf ... na stacji za płatność kartą musiałem spędzić pół dnia ... bo co bank miał chwilowe problemy z autoryzacjami .... a ja z dzieckiem w samochodzie spędziłem 6 godzin w mrozie ... bo musiałem czekać na możliwość zapłaty kartą...
Co na to operator infolinii ... nic ....
Zerwanie umowy graniczy z cudem najpierw dzwoni do Ciebie jakiś przygłup że niby w sprawie wypowiedzenia umowy , a potem wciska ci pierdoły o tym "Banku" i proponuje jakieś barachło.
Rozmowa trwająca 15 minut skończyła się tym że babka nie wie kiedy wpłynęło pismo do Banku i zostanę obciążony po 10 PLN za miesiąc za opłaty do konta.
Większego burdelu na kółkach nie widziałem w życiu....
Polecam mniejszy burdel bardziej pewny mBank ... tam chociaż odpisują od czasu do czasu ...


-
Gość: Mariusz, bgj68.neoplus.adsl.tpnet.pl
2013/10/21 17:20:03
Witam!
Ja wysłałem likwidację konta w grudniu 2012 r. Po 2 tygodniach zadzwoniłem do nich czy wszystko ok. Powiedziano mi, że tak. I po pół roku dostałem pismo, że jestem winny 60 zł za brak transakcji kartą, ktorą też odesłałem. Po złożeniu reklamacji, otrzymalem pismo, że nie mają mojej rezygnacji z konta i że juz jestem winny 80 zł. Zapłaciłem, żeby mieć spokój i ponownie wysłałem na ich drukach likwidację konta. I dziś przyszło mi, że nie moga zlikwidować bo mam 10 zł długu, a czas na rozwiązanie umowy mają 30 dni. Więc tak mogą bawić się w nieskonczoność. Złodzieje i już
-
Gość: Igor, 89-72-17-7.dynamic.chello.pl
2014/04/17 17:28:16
Normalnie mam ten sam problem :) Chciałem założyć tam lokatę na Start, 2 razy wysyłałem wniosek, za 2-gim razem dokładnie wszystko sprawdzałem - i nic, nie dostałem żadnego maila, żadnego sms'a, więc chyba daruję sobie ten bank, jak nie mogą założyć prostej lokaty, to równie dobrze mogą zgubić moje pieniądze albo zapomnieć je zwrócić :)